- specjalista ds. autyzmu,
- zajęcia rewalidacyjne.
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku logopedia z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe w zakresie autyzmu (edukacji i rewalidacji osób ze spektrum autyzmu) oraz wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w Wyższej Szkole Nauk pedagogicznych w Warszawie. Obecnie słuchaczka studiów doktoranckich na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.
Uczestniczka szkoleń:
- „Metoda Padovan Neurofunkcjonalnej Reorganizacji– Moduł I i II,
- „ACC Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się”,
- „Picture Exchange Communication System – Poziom 1”,
- „Introduction to DIR and DIRFloortime”,
- „Theory and Practice of Transcranial Brain Stimulation (TMS/ tDCS/ tACS)”,
- „K-Taping w logopedii”,
- „Trening Umiejętności Społecznych. Terapia grupowa i indywidualna dzieci ze spektrum autyzmu”,
- „Metoda Integracji Sensorycznej (SI). Wspomaganie rozwoju dziecka w placówce edukacyjnej i w domu”,
- „Diagnoza różnicowa i terapia zaburzeń rozwoju mowy o podłożu neuropsychiatrycznym”,
- „Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej”.
W naszej szkole pracuje od września 2019 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała prowadząc od 2015 r. indywidualne i grupowe terapie logopedyczne dla podopiecznych „Fundacji 21” oraz dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Integracyjnego „Planeta 21”.
|